Waarom een ZorgOber inhuren? 

  • Vrijblijvend diensten uitvragen

    Wij zijn er voor het oplossen van piek- en ziekmomenten, daarom zijn er geen contractverplichtingen of minimale afname van diensten. U vraagt uit wanneer u wilt, wij leveren.

  • Snel en makkelijk uitvragen

    Heeft u gaten in het rooster, maar niet genoeg uur om iemand een contract aan te bieden? Wij lossen dit op. U bespaart tijd op het roosteren en eventueel werven en trainen van nieuw personeel door ZorgOber in te schakelen. Diensten kunnen flexibel en gemakkelijk worden uitgevraagd via de mail. Vervolgens sturen wij u een duidelijk overzicht van de invulling van de dienst(en). Geen inlogcodes of lastige portals, een mailtje is zo verstuurd. Wij zijn altijd bereikbaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

  • Gastvrije en gespecialiseerde medewerkers

    ZorgObers zijn gespecialiseerd in de omgang met ouderen. Zij willen ouderen oprecht blij maken en aandacht geven, wat bijdraagt aan het welzijn. Verder zijn onze ZorgObers getraind in de omgang met dementie.

  • Bekende gezichten

    We sturen zoveel mogelijk bekende gezichten. U hoeft niet telkens opnieuw iemand in te werken. Voor onze ZorgObers is dit ook fijn, zij komen graag bij locaties waar ze de bewoners, collega’s en gang van zaken kennen. Ook kijken we naar de kwaliteiten van de ZorgOber en de wensen voor uw locatie om een zo goed mogelijke match te maken.

  • Geen risico

    Omdat ZorgOber een flexibele schil is loopt u geen risico voor langdurige ziekte, arbeidsongeschiktheid, vaste contract uren etcetera.

  • Werkdrukverlagend

    Uw gastvrijheidsmedewerkers hoeven niet meer hun contracturen te overschrijden of overuren te draaien. Als u een paar uur tekort komt in het rooster, of op het laatste moment een ziekmelding krijgt lossen wij dit gemakkelijk voor u op.

Zo werkt het uitvragen van een ZorgOber